Q&A and Mix

14:04

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Bloga założyłam już dawno dawno temu, zaczęło się od tego, że dodawałam zdjęcia kotków i piesków. Z czasem zamieniło się to w formę pamiętnika, aż któregoś dla postanowiłam założyć właśnie to, co tutaj widzicie. Lubię pisać i dzielić się moją pają z innymi ludźmi, a blog jest do tego idealny. 


2. Co robisz na co dzień?
Chodzę do liceum, klasy maturalnej, mam korepetycje z angielskiego, które przygotowują mnie do matury, należę do Spółdzielni uczniowskiej z którą organizuje różne projekty, robię prawo jazdy, a do tego spotykam się ze znajomymi i imprezuje. 


3. Jakie jest twoje największe marzenie?
Jest ich kilka. Jednym z nich, jest odnalezienie w końcu swojej drogi, którą będę chciała podążać, ustatkowanie swojego układu wartości i odkrycie pracy, z której będę czerpała satysfakcje, jednocześnie mogąc zarabiać na tyle dużo, aby móc utrzymać siebie i innych. Chciałabym kiedyś móc powiedzieć, że jestem zadowolona z tego jaka jestem, co mam i co robię.
Kolejnym marzeniem jest wyprowadzka od rodziców i zaczęcie samodzielnego życia. Mam cudowną rodzinę, jednak zawsze marzyłam o tym, aby mieszkać sama i sama o sobie decydować.


4. Jesteś indywidualistką, czy wolisz być w grupie?
W tym przypadku jedno nie wyklucza drugiego. Jestem swego rodzaju indywidualistką i jeśli czytaliście poprzedni post, wiecie, że zawsze lubiłam wyróżniać się z tłumu.  Mimo to kocham przebywać z ludźmi, zawierać nowe znajomości, rozmawiać, poznawać ich bliżej. Jest to jedna z rzeczy, która daje mi szczęście. 

6. Wolisz 35 stopniowy upał, czy -15 stopniowy mróz?
Zdecydowanie upał! Nienawidzę zimy, jest dla mnie katorgą i co roku czekam tylko, aż zacznie się wiosna. Zdecydowanie jestem ciepłolubna, a lato i słońce to moje żywioły. 

7. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Jak na razie nie jestem gotowa na wyprowadzkę. Nie mam konkretnego miejsca, gdzie chciałabym się wyprowadzić. Chcę jednak mieszkać tam, gdzie będę miała przy sobie ukochanych ludzi, pracę i szczęście. Chciałabym jednak wiele zwiedzać. Poczuć po troszeczku każdego kraju. Pomieszkać chwilę w Londynie, aby móc zobaczyć, jak wygląda tam życie, potem zostać na jakiś czas w Nowym Jorku, wyjechać także do Hiszpanii, czy Francji. Zapoznać się z wieloma kulturami i mieć co wspominać na łoży śmierci 


              Jeśli chcecie wiedzieć o mnie więcej, zadawajcie pytania, a ja na pewno zrobię kolejną część Q&A!

                Niedługo pojawi się także post z nowościami z DRESSLINK, tak więc oczekujcie go w najbliższym czasie!

SNAPCHAT: mary_illusion 
MUSICAL.LY: psychomery

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajny i ciekawy blog, zaczęłam obserwować. :)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis, a zdjęcia - rewelacja! :) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym odnaleźć swoją drogę i nią podążać :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak czytałam, to myślę, że mamy wiele wspólnego. Też o wiele bardziej wolę upały i też chciałabym się wyprowadzić od rodziców, i bardziej usamodzielnić :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, te czarne soczewki>>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook