Fresh start

08:51

Miesiąc temu, wraz z zakończeniem matur zaczęłam swoje najdłuższe wakacje w życiu. W poprzednim poście pisałam wam, o powrocie na bloga i oto jestem! Z każdym kolejnym tygodniem wolnego czasu coraz częściej myślałam o tym, aby coś zmienić, tak więc przychodzę do was z motywacją, chęciami, powiewem świeżości i co najważniejsze - czasem. Jeśli byliście już wcześniej na moim blogu, mogliście zauważyć, że zmieniłam nagłówek oraz pousuwałam większość postów. Ale to nie wszystko!

Ten post, jest początkiem nowej serii, na której pomysł wpadłam leżąc i myśląc o 4 nad ranem. Nie będzie to seria regularnie powtarzających się postów, ale raz na jakiś czas będą pojawiały się notki o tej tematyce.
Na czym ma polegać seria?
Zdjęcia będą wykonywane w różnych opuszczonych budynkach. Do tego, będę pisać krótką historię dlaczego zostały zamknięte, czym miały być, lub co się w nich działo przed i po zamknięciu. Oczywiście nie wszystkie informacje będą ciekawe, ponieważ jak wiadomo, nie każdy opuszczony budynek ma swoją tajemniczą i zaskakującą historię, ale mimo wszystko mam nadzieję, że taka forma wam się spodoba. 

                                                                                                                                                                


Miejscem pierwszej sesji jest meczet, który nigdy nie został dokończony. Jego budowa zaczęła się już na przełomie lat 80' i 90'. Budynek miał być nie tylko meczetem, ale także szkołą koraniczną. Niestety z powodu braku pieniędzy na ukończenie budowli pracę przerwano, a miejsce to stoi puste od mniej więcej 18 lat. Jest ono bardzo zniszczone, ma wiele pomieszczeń, a na każdej ze ścian widnieją różne "graffiti". Przeszłyśmy je calutkie, zaczynając od parteru, przez piętro i można powiedzieć, że piwnicę. Nie ma tam nic, oprócz walających się wszędzie butelek, cegieł i drewna.  Zdjęcia robione są tylko w jednym z pomieszczeń, ponieważ i tak każde z nich wyglądało tak samo.






| Crop top - Stradivarius | spodnie - Zara | creepers - eBay | choker - Tally Weijl |




Mam nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie tą serię. Co o niej sądzicie? Czy w waszym mieście też są jakieś ładne i ciekawe opuszczone budynki?
♥ ASK ♥ INSTAGRAM ♥ TUMBLR ♥ 
 SNAP: mary_illusion 



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mnie się mega podoba :D no i w końcu wróciłaś!tak btw mogłabyś zrobić kiedyś jakiś post o paznokciach, lakierach czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pomyśle nad tym pomysłem :)

      Usuń
  2. Podobają mi się zdjęcia, masz śliczne włosy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook