Blue Smoky eyes

10:29

Witajcie kochani,
Nad dodaniem tego postu zastanawiałam się bardzo długo. Od miesiąca po mojej głowie chodziły myśli o zmianie tematyki bloga, lub po prostu dodaniu do niego części, która obecnie stała się moją pasją. Przez ten cały czas nie byłam jednak na to gotowa, ale chyba najwyższa pora stawić czoła obawom i ruszyć do przodu. Przez 19 lat swojego życia poszukiwałam czegoś, co mnie zaciekawi na tyle, aby móc to nazwać swoim zainteresowaniem. Po zakończeniu liceum z ciekawości poszłam do zaocznej szkoły makijażu i charakteryzacji. Nie miałam z nią zbyt wielkich oczekiwań i szczerze mówiąc traktowałam ją raczej jako forma uzupełnienia roku przerwy przed studiami. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że zdobywanie wiedzy i umiejętność w tej dziedzinie wciągnęło mnie bardziej niż cokolwiek innego. Uznałam więc, że pora na to aby pokazać wyniki moich prac światu.

Oto jeden z moich pierwszych makijaży - wyraziste, niebieskie SMOKY EYES idealne na imprezowy wieczór. Zdecydowanie skupiłam się tutaj na oczach, niebieski kolor pięknie podkreśla tęczówkę mojej modelki Olgi :)



Mam nadzieję, że przymkniecie oko na niedoskonałości, ponieważ tak jak mówiłam, jestem dopiero początkująca. Dajcie znać co sądzicie i czy mogłybyście pójść w takim makijażu na np. (coraz bardziej zbliżającą się) studniówkę :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetny makijaż, dosyć odważny!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rewelacja! Ja jakbym siebie pomalowała to nie pokazałabym się nikomu :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, swietnie. Dobrze, ze wrocilas na bloga ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) miło mi czytać takie komentarze 💕

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook