Kurs z Danielem Sobieśniewskim

15:33


Hej!
Do napisania dzisiejszego postu przymierzałam się parę razy i powiem wam szczerze, że nadal nie mam pojęcia jak się do niego zabrać. Pisze mi się go wyjątkowo ciężko i nie wiem czy jest to spowodowane moim ostatnim zmęczeniem, złym tygodniem, czy po prostu tym, że jego temat wiele dla mnie znaczy, więc chciałabym, aby był fajny i przyjemny. Przechodząc do tematu, w sobotę byłam na kursie z Danielem Sobieśniewskim, którego znają zapewne osoby, przeglądające uważnie posty RedLipstickMonster, dla której w ostatnim czasie wykonywał makijaż. Daniel zajmuje się głównie intensywnymi, wieczorowymi makijażami w kolorze, oraz współpracuje z drogerią "Natura", ma własną Na kursie, który odbył się w mojej szkole, wykonywał makijaż ślubny, oraz kolorowy w jego stylu. Dowiedziałam się także wielu ciekawych rzeczy o jego pracy, oraz dowiedziałam się, co spowodowało, że wybrał taki a nie inny zawód. Zajęcia były dla mnie bardzo ciekawe, a atmosfera cudowna i przyjazna i przyjacielska. Strasznie cieszył mnie fakt, że miałam okazję zobaczyć tak dobrego makijażystę podczas pracy, a także podłapałam kilka ciekawych kosmetyków, tak więc możecie oczekiwać kolejnej części "cosmetics dreams". Daniel korzysta z kosmetyków nie tylko z wyższej półki, ponieważ w jego "niezbędnikach" można znaleźć także tańsze kosmetyki, które każda z nas może sobie sprawić bez wydawania masy pieniędzy. Po kursie wyszłam nie tylko bardzo zadowolona, uśmiechnięta i pełna motywacji, ale także z certyfikatem, nową wiedzą i doświadczeniami. Utwierdziło mnie to tylko w fakcie, że makijaż jest czymś, czym chciałabym się zajmować. Tak więc jeśli kończycie liceum i nadal nie macie pojęcia co robić, nie przejmujcie się, bo może tak jak ja, odkryjecie swoją drogę dopiero później!




Większość zdjęć wykonał Jarek Wrażeń, tylko niektóre z nich są moje, które zresztą różnią się jakością :)

Co sądzicie o takich kursach? Słyszeliście o Danielu Sobieśniewskim? 


SNAP: mary_illusion

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajna spawa z takim kursem :) Fajnie że mogłaś go zobaczyć :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook