Tumblr mix

04:57

Witajcie kochani!
Dzisiaj mam dla was lekki i przyjemny post, czyli zwyczajny tumblr mix. Ten tydzień był dla mnie dość nieprzyjemny i zapracowany, a nic mnie tak nie uspokaja jak przeglądanie tumblr. Szczerze mówiąc planowałam dodać zupełnie inny post, jednak na niego zarówno ja, jak i wy będziemy musieli jeszcze chwilkę poczekać. Zdjęcia które tu dodaje pochodzą z mojego Tumblr, ale oczywiście nie są mego autorstwa. Jeśli nie wiecie co to za strona na prawdę polecam jej założenie! Ja poznałam ją już kilka lat temu i choć na początku nie byłam co do niej przekonana teraz ją uwielbiam. Zbieram tam wszystko co mi się podoba i zwraca moją uwagę, więc tematyka jest przeróżna i nie ukrywam, że tumblr jest trochę jak odzwierciedlenie mojej duszy. Mam nadzieję, że tam zajrzycie i tak jak ja będziecie się zachwycać. A teraz nie przedłużając oto parę zdjęć, które wybrałam. W komentarzach możecie też zostawiać pytania do Q&A :)



A wy posiadacie Tumblr? Jeśli tak koniecznie zostawcie linki w komentarzach!
Jeśli macie jakieś pytania do Q&A zostawcie je oznaczone gwiazdką (*)



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Tumblr jest świetny na odstresowanie :D co ja bym bez niego zrobiła ? ^^
    Świetny blog ! Myślę, że będę tu zaglądać częściej
    pink-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z komentarzem wyżej, to najlepszy sposób na to moim zdaniem, super wybrałaś inspiracje ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook