Pin-up girl

08:18

Hej dziewczyny,
dzisiaj mam dla was kolejny makijaż, który wykonałam. Tym razem jest to stylizacja Pin-up girl! Zawsze bardzo go lubiłam, gdy byłam młodsza czasami ubierałam się w tym stylu, a nawet przez chwilę planowałam być Pin-up girl na studniówce (ostatecznie jednak wybrałam bardziej mroczne i gotyckie klimaty, jeśli będziecie chcieli z chęcią dodam post o studniówce)! Takie stylizacje są bardzo charakterystyczne i wyraziste - kolor czerwony, dość wyzywające stroje, rozkloszowane spódnice, kropeczki, krata, bandany na włosach, loki no i oczywiście kreski na oczach oraz intensywna czerwień na ustach. Dodatkowo makijaż jest jest matowy, a konturowanie delikatne.Wszystko piękne, seksowne i kuszące, a zarazem z pazurem.  Nurt ten pochodzi głownie z lat 40 i 50, a jego nazwa pochodzi od słowa "przypiąć", ponieważ w tamtych czasach mężczyźni wieszali sobie na ściany plakaty z kobietami właśnie w tego typu stylizacjach. Nie wiem jak wy, ale ja sama z chęcią przyczepiłabym sobie takie zdjęcie na ścianę, ponieważ jest to na prawdę świetny styl. Mam nadzieję, że spodoba wam się makijaż, jaki wykonałam na mojej modelce Magdzie



A na koniec, macie także mnie w takim wydaniu, wiele osób mówiło, ze bardzo mi pasuje i ja także dobrze się tak czułam. A wy co sądzicie?



Jak wam się podobają tego typu stylizacje i makijaże? Lubicie styl Pin-up? 
Zachęcam do komentowania, no i przypominam o zadawaniu pytań :)



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mi się podoba ten styl, ale sama chyba jednak wolałabym coś bardziej stonowanego :)

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaz bardzo mi się podoba ! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie wyglądasz w tym makijażu! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook