Update & photo mix

16:10

Hej! 

Tęskniliście? Jak zwykle trochę mnie nie było, ale spokojnie, nie obijałam się leżąc w łóżku i oglądając seriale (no może tylko wieczorkami). Postanowiłam zrobić mały "update" tego, co się u mnie dzieje. Spokojnie, nadal z bloga nie mam zamiaru odchodzić, jednak nadal nie potrafię wejść w tryb dodawania postów regularnie. Chyba po prostu już tak mam, że muszę mieć wenę i chęci, bo inaczej nic dobrego z tego nie wychodzi. Nie chcę was zarzucać masą bezsensownych postów tylko po to, aby coś dodawać. Jesień i zima były dla mnie dość ciężkie, ponieważ złapałam dość spory spadek formy i humoru, co wiązało się z brakiem siły i motywacji do czegokolwiek. Jednak wraz z coraz ładniejszą pogodą mój nastrój także staje się jaśniejszy, więc musicie jeszcze trochę poczekać (nie ukrywam, że nadal tkwię w lekkim dołku), a na wiosnę wrócę z nową energią, ponieważ mam już nie jeden pomysł spisany w zeszycie i czekający na jego realizację. 


A więc co się u mnie działo przez ten cały czas?
Od początku tego roku moje dni, tygodnie i miesiące nie uległy zmianie. Od poniedziałku do piątku praca, w weekendy szkoła, lub też praca jeśli nie muszę iść na zajęcia, raz na jakiś czas dzień wolny, a poza tym spotkania z chłopakiem i wieczorne wypasy w weekendy. Szczerze mówiąc trochę mnie to męczy, dlatego blog odłożyłam na dalszy plan i musicie to zrozumieć. Rozwijam jednak coraz bardziej swoją pasję, ucząc się, trenując i wykonując makijaże. 
Z ciekawszych i bardziej interesujących rzeczy to.... zmieniłam kolor włosów. I to w sumie nie raz, bo najpierw przez ponad miesiąc byłam jasną blondynką, a teraz jestem różowa! Kolor mega mi się podoba, kiedyś miałam już różowe włosy, jednak były zdecydowanie delikatniejsze. Tym razem postawiłam na jaskrawy róż, czego szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tak bardzo, ponieważ miała wyjść trochę ciemniejsza fuksja, jednak mimo wszystko jestem mega zadowolona z tego wyboru! Jeśli będziecie chcieli zrobię o tym osobny post i odpowiem na pytania czym farbuje, jak długo się trzyma co na to rodzice itp, bo wiem, że zwykle jest zainteresowanie tym tematem. 



Obecnie kolor już się trochę spłukał, ale mimo wszystko jest cudowny!


No i ostatnia rzecz, o której chciałabym wam powiedzieć są to moje plany na kolejne posty. Możecie pisać mi w komentarzach co was interesuje najbardziej i dawać swoje propozycje.

* włosy - proces rozjaśniania, malowanie na różne kolory, reakcje ludzi itp
* makijaż - moja przygoda z makijażem, od czego zaczęłam, jak mi idzie, co planuje


* pielęgnacja twarzy - jak pozbyłam się trądziku, czego używam na co dzień 
* paznokcie - malowanie lakierami hybrydowymi, jakich lakierów używam, zdjęcia itp.

* sesje w plenerze, jak tylko zrobi się cieplej - stylizacje 
* recenzje kosmetyków i pędzli 
* Q&A - jeśli zbiorze się wystarczająco pytań (zadawajcie pod tym postem z oznaczeniem [QA]
* ulubione marki ubrań - dodatkowo wishlista z rzeczami, o których marzę 

Który temat chcielibyście zobaczyć jako pierwszy? Macie jeszcze jakieś pomysły?

TU BĘDZIECIE ZE MNĄ NA BIEŻĄCO:
SNAP - MARY_ILLUSION


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Aaa, tęskniłam za Tobą i Twoimi postami 💔
    Mnie ciekawią paznokcie, sesje i włosy. Wszystkie pomysły są świetne, ale jestem prawdziwą lakieromaniaczką więc ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook